Agencija za digitalni marketing: partnerica ili maćeha?
6 savjeta za odabir agencije po vašoj mjeri
Digitalni marketing dugo je prisutan u svim nišama. Imamo osjećaj da o njemu znaju i ptice na grani. Ali, u komunikaciji s klijentima uviđamo da to i nije slučaj. Sve češće nailazimo na veliko nepovjerenje prema agencijama. Mijenjanje agencija za digitalni marketing u potrazi za rezultatima, najčešće rezultira skepsom.
Zašto je to tako? Jesu li važni procesi rada agencije? Na koji način steći povjerenje kada ste već potpisali ugovor s agencijom?
Digitalni marketing obuhvaća širok spektar različitih segmenata i procesa koji se koriste za promociju proizvoda ili usluga. Kako biste stekli povjerenje u svoju agenciju, dajte joj do znanja da ste upoznati s njihovom uslugom i načinom na koji marketing funkcionira. Ne bojte se razgovarati direktno i otvoreno.
Možete tražiti dodatne informacije o njihovim strategijama i ciljevima kako biste bolje razumjeli kako rade i kako vam mogu pomoći u postizanju vaših marketinških ciljeva.
Ne morate ulaziti u detalje, ali lakše ćete zajedno donositi odluke. Informirajte se o elementima digitalnog marketinga za bržu i lakšu komunikaciju.
Razumijevanje bi trebalo teći u oba smjera, s agencijske strane, razumijevanje identiteta vašeg brenda, a s vaše strane razumijevanje digitalnog marketinga. U ovom slučaju, jedini ishod su dobri rezultati i zadovoljstvo s obje strane.
Razumijevanje identiteta brenda
Razumijevanjem brenda i vaših proizvoda/usluga u svakom detalju, agencija za digitalni marketing postaje ukorijenjena u poslovanje klijenta. Zašto je to tako?
Kada agencija razumije identitet brenda, klijentu je jednostavnije kreirati brifinge. Osim toga, proces pregleda i odobravanja bit će brži jer agencija već zna što vi kao klijent očekujete. Ovo štedi vrijeme i poboljšava učinkovitost na obje strane. I vi, kao i agencija preferirate suradnju bez muke. To jača vaš odnos i povećava vjerojatnost da ćete dugo surađivati.
Razumijevanje ciljeva vašeg poslovanja
Uvjet je da ste postavili ciljeve koje želite napraviti u tekućoj poslovnoj godini. Ako niste postavili ciljeve, agencija bi ih trebala postaviti s vama. Ako je cilj povećati broj klijenata, agencija radi strategiju oko tog cilja. Ciljevi mogu biti: Prodaja usluge X uvećana za 30 %, povećanje posjete web stranice u poslovnoj godini za 30 %, prodaja putem web stranice povećana za 20 %, izgraditi svijest kupaca na 40 % ili slično. Svi ciljevi trebali bi biti mjerljivi.
Vaše potrebe vs. usluge agencije
Imate agencije koje se bave vođenjem društvenih mreža, one kojima je plaćeno oglašavanje glavni fokus, a imate i nas kojima je organski promet glavna usluga. Ili full service agencija za digitalni marketing. Pri odluci za agenciju po vašoj mjeri, potrebno je znati ponešto o digitalnom marketingu. Ako niste upoznati sa svim mogućnostima, neće vam biti lako odabrati pravu uslugu za vaše poslovanje.
Naša preporuka je da proučite usluge koje agencija nudi, kako biste odlučili odgovaraju li vašim potrebama. Nije potrebno znati svaki detalj usluge, ali znati se razgovarati o elementima web stranice, sadržaju i optimizaciji, osnove su digitalnog marketinga.
Transparentnost troškova
Općenito govoreći, znatno je jeftinije surađivati s agencijom nego angažirati puni interni tim. Uz to, ukupni trošak može uvelike varirati, ovisno o veličini vašeg poslovanja i tome koliko želite postići. Za cijenu jedne ili dvije plaće s punim radnim vremenom, dobivate pristup kompletnom timu profesionalaca u više marketinških specijalnosti.
Naša agencija za digitalni marketing fokusirana je na publiku i organski sadržaj. Plaćene oglase koristimo za veći doseg publike na društvenim mrežama. Naprimjer kod lansiranja nove usluge, kreiranja radionice ili dijeljenja besplatnog sadržaja.
Efikasna komunikacija s agencijom
Imajte na umu da se vrijednost komunikacije ne može prenaglasiti u bilo kojem poslu. Što je komunikacija bolja, odnos može postati jači. Na prvom sastanku s vašom potencijalnom agencijom naglasite vrijednosti koje njegujete kao tvrtka. Agencija za digitalni marketing bi trebala imati otvorenu komunikaciju s vama o ciljevima i postizanju istih. Postavite odmah jasne parametre koji se tiču komunikacije.
Ako ne možete biti stalno u kontaktu, zadužite osobu unutar tvrtke koja će se baviti dnevnom komunikacijom i zadacima.
Redovito tražite povratne informacije. I sudjelujte aktivno u projektima, ne bojte se reći svoje mišljenje.
Uključivanje povratnih informacija u izmjene pokazuje da je osvrt uistinu uzet u obzir. Bilo da je osvrt od klijenta ili agencije. I, naravno, želite ostati u odnosu u kojem se osjećate cijenjenim od strane ljudi koji su voljni napredovati. Rast i razvoj odnosa u ovom slučaju trebao bi biti prioritet.
Praćenjem rezultata do efikasnosti
Ovdje ćemo biti kratki i jasni. Ne postoji pravi proces koji može upravljati svima.
Dogovorite procese rada za prvi kvartal. Ako su rezultati dosegnuti, držite se plana, ako ne, mijenjajte i dopunjavajte.
Digitalni marketing je ključan dio svakog poslovanja. Fokusiranje na njega može biti zahtjevno, a tvrtke već godinama tu odgovornost prepuštaju agencijama. Povjerenje se gradi s vremenom, kao i u svakom odnosu. Transparentnom i direktnom komunikacijom, postavljanjem pravila poslovanja i upoznavanjem procesa rada.
Kako biste postavili odgovorne smjernice poslovanja, valjalo bi sklopiti ugovor o uslugama koje ćete primati. Dugoročna suradnja je preporuka, jer za najbolje rezultate treba izgraditi kvalitetan poslovni odnos između klijenta i agencije. Sretno u potrazi, idealna agencija za digitalni marketing sigurno čeka na vas.
Za povećanje svoje publike, rast i razvoj poslovanja javite nam se i provjerite naš način poslovanja.
Pročitajte još i ovo: