Analiza web stranice stavlja vas korak ispred konkurencije

Zašto nam treba analiza web stranice?

Kako bismo znali ponašanje naše ciljane publike na web stranici. Google Analytics nam pokazuje kakve su performanse naše stranice iz pogleda publike. Što čita publika, koliko dugo se zadržava na stranici, kako su došli do naše stranice. Čitanjem tih podataka bit ćemo ispred konkurencije, a publici ćemo dati točno što želi.

Kako analiza web stranice može unaprijediti content strategiju?

Zamislite da imate mali dućan u centru grada. Svi prolaze pored njega, ali nitko ne ulazi. Zašto? Ne znate, a možda niste ni svjesni da se to događa. Upravo je tako i s web stranicom koja nema posjetitelje. U toj situaciji ulazi u igru analiza web stranice. Ovaj moćni alat omogućuje vam dublji uvid u ponašanje posjetitelja vaše web stranice, pomaže vam razumjeti njihove potrebe i želje te vam omogućuje da izgradite uspješnije online prisustvo. Kako biste unaprijedili svoju content strategiju treba vam analitika web stranice.

Analitika vam omogućuje dublje razumijevanje performansi vašeg digitalnog sadržaja i marketinških kampanja. Kako biste pridonijeli boljoj strategiji sadržaja praćenje ponašanja publike po vašoj web stranici pomaže vam da kreirate relevantniji i kvalitetniji sadržaj. Sustavno praćenje, prikupljanje podataka i interpretacija rezultata, pomaže vam kako biste donijeli bolje i smjelije odluke, te optimizirali content strategiju za postizanje boljih rezultata. Analiza web stranice ključan je dio nakon distribucije sadržaja.

6 benefita analize web stranice za content strategiju

Dublje razumijevanje publike:
Analitika vam omogućuje da bolje razumijete svoju ciljnu publiku, uključujući demografiju, ponašanje, interese i preferencije.
Otkrivanje slabih točaka:
Mjerenje podataka pomaže u identificiranju slabih točaka u sadržaju ili marketinškoj strategiji, omogućujući vam da ih pravovremeno ispravite.
Praćenje konverzija:
Analiza omogućuje praćenje stope konverzija, bilo da se radi o prodaji, prijavama na newsletter ili drugim definiranim ciljevima.
Osvježavanje i prilagodba:
Redovito praćenje omogućuje prilagodbu vašeg sadržaja i strategije prema promjenama u ponašanju publike i trendovima.
Maksimizacija rezultata:
Analizom podataka možete identificirati što funkcionira najbolje i usmjeriti resurse prema aktivnostima koje donose najbolje rezultate.
Bolja konkurentska prednost:
Ako vaša konkurencija koristi analizu, a vi ne, zaostajete. Analitika vam omogućuje da budete ispred konkurencije i bolje razumijete tržište.

Analitika i mjerenje usluga

Sportski brendovi

Praćenje gledanosti i angažmana: Analiza broja pregleda, lajkova, komentara i dijeljenja video sadržaja sportskih događaja.
Praćenje ponašanja korisnika: Praćenje kako korisnici reagiraju na vaš sportski sadržaj i koje stranice najviše posjećuju.

Udruge u EU fondovima

Praćenje konverzija: Mjerenje broja prijava na informacije o EU fondovima, preuzimanje materijala i upita.
Analiza puta korisnika: Praćenje kako korisnici dolaze do informacija o fondovima i koje stranice najviše doprinose konverzijama.

Restorani i turizam

Praćenje rezervacija: Analiza broja rezervacija napravljenih putem vaše web stranice i pratiti koje ponude privlače najviše gostiju.
Mjerenje zadržavanja na stranici: Praćenje koliko vremena posjetitelji provode na stranicama sa sadržajem o turističkim destinacijama.
 

Poboljšajte svoj sadržaj na webu. Ukoliko nemate vremena za analize i kreiranje sadržaja, mi ćemo to napraviti za vas.

Javite se mailom ili nazovite na 095-882-90-82.

Ime
Email
Poruka
Poruka je poslana
Pokušajte ponovno