ciljana publika

Tko je vaša ciljana publika?

Što je koristan i relevantan sadržaj koji ciljana publika voli?

To je dio između onog što želite reći i onog što nekoga zanima. Relevantnost vaše ponude leži unutar dobrog sadržaja. A dobar sadržaj nastaje tek kada dobro upoznate svoju uslugu i ciljanu publiku. Upoznajte svoj brend i ponudu kako biste znali kome ćete ju ponuditi.

Zašto vam treba ciljana publika?

Poznajete li dobro svoju uslugu ili proizvod? Znate li kome želite ponuditi usluge svog brenda? Mislite li da možete birati svoje klijente/kupce? Uz dobro poznavanje svog proizvoda/usluga vi znate za koga ste napravili svoju ponudu i kome ju želite plasirati i koje je vaše tržište. Dio usluge digitalnog marketinga je segmentacija ciljane publike i pozicioniranje na tržištu. Odrediti svoju ciljanu skupinu nije lako, jer treba poznavati tržište na kojem poslujete, a istovremeno imati viziju kamo želite stići sa svojim brendom. Tek kad odgovorite na pitanje ‘koji je moj cilj poslovanja’ možete se usmjeriti na segmentaciju i kreiranje ciljane publike.

Zašto je važna segmentacija kupaca za content marketing strategiju?

Zato što puka promocija usluge/proizvoda što većem broju ljudi rijetko je dobra kombinacija. Kako bismo osigurali da vaš brend s ponudom dopre do prave ciljne grupe s pravim porukama potrebno je napraviti segmentaciju publike. Kreiranje ciljane publike ključno je za uspjeh vaše digitalne marketinške strategije, jer omogućuje dublje razumijevanje vaših potencijalnih korisnika i stvaranje relevantnog i privlačnog sadržaja.

Kako zaraditi segmentacijom publike?

Zamislite da svoju uslugu nudite svim ljudima. Mislite li da će kampanja za promociju teniskih tehnika proći, kod recimo, nekoga tko je zadnji put radio vježbe istezanja u osnovnoj školi?  Možete kreirati savršen sadržaj, snimiti najbolji video i sastaviti copy koji se ne zaboravlja, ali nepotrebno trošenje resursa na ljude koje to ne zanima je čisto bacanje novaca. Ne bacajte svoje novce uzalud i radije usmjerite svoj sadržaj prema publici koju taj sadržaj zanima. A tek pravi posao smo napravili kad nas pronađe publika koja ne prati naš sadržaj, a zanima ju i zanimljiv joj je.

Ako niste do sad segmentirali svoju publiku i pozicionirali svoje usluge na pravo tržište, vrijeme je. Jer sav sadržaj koji ste do sad napravili, a niste ga usmjerili prema svojoj publici nije dobra marketinška strategija. Uvrstite segmentaciju i pozicioniranje u svoju marketinšku kampanju i krenite zarađivati više novaca. Publika će vam biti zahvalna. Zato skrojite svoj sadržaj prema ciljanoj publici, jer ‘ONE-SIZE-FITS-ALL’ nije dobra taktika i zapravo ne odgovara nikome.

6 odlika koje naglašavaju važnost kreiranja ciljane publike za content marketing

Precizno usmjeravanje:
Kreiranjem ciljane publike možemo identificirati specifične demografske, geografske, interesne i ponašajne segmente. To nam omogućuje da prilagodimo sadržaj tako da odgovara njihovim potrebama, željama i da ponudi rješenje za problem koji ima.
Povećanje angažmana:
Ciljana publika privlači se sadržajem koji je relevantan za njih, što rezultira većim angažmanom, većim brojem lajkova, komentara, dijeljenja i klikova. Time se stvara dublja povezanost s vašim brendom i povećava svijest o njemu.
Poboljšanje konverzija:
Fokusiranje na ciljanu publiku pomaže vam da izgradite odnos povjerenja s vašim potencijalnim korisnicima. Kada je sadržaj prilagođen njihovim potrebama i bolje rješava njihove probleme, veća je vjerojatnost da će se pretvoriti u stvarne kupce ili klijente.
Optimizacija resursa:
Kreiranjem ciljane publike smanjujete gubitak resursa (vrijeme, novac i trud) na stvaranje sadržaja koji ne dopire do pravih ljudi. Umjesto toga, fokusirate se na stvaranje kvalitetnog sadržaja koji ima veći potencijal da generira rezultate.
Praćenje performansi:
Precizno definirana ciljna publika omogućuje vam bolje praćenje performansi vašeg sadržaja. Možete analizirati kako se različiti segmenti ponašaju u vezi s vašim sadržajem i prilagoditi strategiju prema tim saznanjima.
Kreiranje sadržaja:
Nakon segmentacije i upoznavanja svoje ciljane publike kreiranje sadržaja teče lakše. Jer sada znate kakav sadržaj odgovara vašoj publici, kojim tonom ćete se obraćati publici, na kojim kanalima ćete distribuirati svoj sadržaj. Usmjerite sadržaj prema svojoj publici.

Koji su načini kreiranja ciljane publike?

Istraživanje tržišta: Temeljito istraživanje tržišta pomaže vam u razumijevanju demografskih, geografskih i interesnih karakteristika vaše publike.
Analiza postojećih klijenata: Proučavanje vaših postojećih klijenata može vam pomoći da identificirate zajedničke osobine i obrasce ponašanja.
Upotreba analitičkih alata: Alati poput Google Analytics i društvenih platformi omogućuju vam praćenje posjetitelja i korisnika kako biste dobili dublji uvid u njihovo ponašanje.
Istraživanje konkurencije: Analiziranjem ciljne publike vaših konkurenata možete otkriti sličnosti i razlike te prilagoditi svoju strategiju.
Kreiranje persona: Izgradnja persona, fiktivnih predstavnika vaše ciljne publike, pomaže vam da dublje razumijete njihove potrebe, ciljeve i izazove.
Planiranje sadržaja: Nije dovoljno samo kreirati sadržaj, potrebno je napraviti plan koji sadržaj ide na koju platformu i u koje vrijeme. Tako testirate kvalitetu sadržaja.

Istaknite se u moru informacija

Kreiranje ciljane publike iznimno je važno za content na webu jer omogućava da se vaš sadržaj istakne u masi informacija i dosegne one ljude koji su najvjerojatnije zainteresirani za ono što nudite. Kreirajte sadržaj koji će netko stvarno pogledati i na kraju kupiti vaš proizvod/uslugu. Poklanjam vam besplatnih 30 minuta savjetovanja s idejama koje možete odmah sami primijeniti.

Želite saznati više o svojoj publici?

Javite se mailom ili nazovite na 095-882-90-82.

Ime
Email
Poruka
Poruka je poslana
Pokušajte ponovo

[mailpoet_form id=”1″]