Content Manager

Pamela Rukavina

Koje poslove obavlja Content Manager?

Kada biste dobili formulu za uspjeh vašeg brenda i povećanje zarade, što biste s njom napravili? Poboljšali svoje poslovanje ili prodali formulu za ‘više ne radim ništa u životu’ iznos? Ovo je teško pitanje, jer ne znate da li je ova formula za dugoročni ili jednokratni uspjeh. Općenito, instant formule za uspjeh ne postoje.

Međutim, postoji način kojim vaš brend gradi autentičnost, privlači i zadržava ciljanu publiku. A to je komunikacija bez direktne prodaje ili content marketing, a on se razlikuje od mnogih drugih dijelova marketinga. U ovoj vrsti marketinga radi se o ulaganju u publiku. Radi se o odgovaranju na pitanja i sadržaju kao korisnom izvoru koji rješava probleme vaše publike – s ciljem prodaje.

Content Is King. Sadržaj je kralj. Kako bi bili uspješni, brendovi moraju imati kvalitetan sadržaj koji drži njihove čitatelje angažiranima i zainteresiranima. Informacije koje imate o svojim uslugama ili proizvodima olakšavaju kreiranje sadržaja. Svaki brend treba kreirati svoju priču kako bi se istaknuo na tržištu. Kome pričate priču? Kojim tonom se obraćate svojoj publici? Tko je vaša publika?

Sve ideje za razvoj vašeg brenda oblikujem u digitalni sadržaj kako biste ostvarili najbolje rezultate na vašoj web stranici i marketinškim kampanjama. Digitalnim sadržajem pomažem da dođete do ciljne publike kako biste ostvarili svoje poslovne rezultate i ciljeve, ali iznad svega odnos sa svojom publikom.

Za kvalitetan odnos s publikom potrebna je komunikacija. Tu sam da zajedno pronađemo ton i sliku vašeg brenda. Trebate li tekst, infografiku, fotografiju ili video – kontaktirajte me i zajedno gradimo autoritet vašeg brenda.

Odgovori na učestala pitanja:

Što je content marketing?

Content marketing usmjeren je na ciljnu publiku, a ne na direktnu prodaju proizvoda ili usluga. Content marketing pomaže brendovima da se istaknu i razviju autentičnost na internetu. Da educiraju i zabave svoju ciljnu publiku.

Koji su content marketing primjeri?

Prvo treba saznati koji sadržaj ciljna publika voli, a zatim ići u kreiranje sadržaja. Content marketing primjeri su: blogovi, case study, recenzije klijenata i iskustva, infografika, intervjui, fotografije, video, podcasti i drugo. Sadržajem rješavate probleme svoje ciljne publike.

Kako content marketing rješava probleme moje ciljne publike?

Kako biste riješili problem svoje ciljne publike morate poznavati dobro svoj proizvod ili uslugu. Sadržaj koji kreirate za vašu ciljnu publiku mora biti autentičan, zabavan, te na kraju mora rješavati probleme vaše ciljne publike. Dajući vrijedan sadržaj vi ulažete u ciljnu publiku.

Kako se razlikuje content marketing od plaćenih oglasa?

Sadržaj plaćenih oglasa traje koliko i novac koji ste uložili, uz napomenu da uloženi novac možete rasporediti plaćanjem po kliku i periodu kroz koji će se oglas prikazivati. Content marketing kao marketinška grana jeftinija je od plaćenih oglasa, jer sadržaj koji kreirate imate zauvijek. Formirani sadržaj možete objavljivati na internetskim kanalima koliko god želite. Stoga, blog koji se napiše i optimizira za ciljnu skupinu i tražilice, ostaje kao besplatno oglašavanje zauvijek.

Kako znati koji sadržaj moja ciljna publika voli?

Izradom content strategije koja uključuje i kreiranje ciljne skupine vašeg brenda. Prvo morate saznati kome kreirate sadržaj kako biste znali kakav sadržaj vaša publika voli.

Što je content marketing strategija i treba li mi za kreiranje sadržaja?

Vaša content strategija trebala bi definirati vaše ključne poslovne potrebe i potrebe kupaca, kao i način na koji ih vaš sadržaj rješava. Iako ne postoje dvije iste strategije, sve bi trebale sadržavati nekoliko bitnih komponenti: vašu viziju i cilj brenda, ciljnu skupinu, mrežne kanale na kojima se publika nalazi i strategiju ulaganja u marketing. Kako biste kreirali autentičan sadržaj i ostvarili odnos s ciljnom publikom, potrebna vam je content strategija. ‘ONE-SIZE-FITS-ALL’ nije dobra taktika i ne koristi nikome.

Tko je Content Manager i koje odgovornosti nosi?

Content Manager (upravitelj digitalnog sadržaja) odgovoran je za stvaranje, poboljšanje i održavanje niza sadržaja kako bi pomogao brendu postići svoje poslovne ciljeve. Dužnost CM-a je kreirati visokokvalitetan sadržaj koji se može dijeliti kako bi se podigla svijest o brendu i nadzirao promet na web stranici. Analizom metrika prati se ponašanje ciljne publike kako bi se stvarao kvalitetniji sadržaj. Content Manager ima cilj pomoći brendu da razvije povjerenje s ciljnom publikom.

Koje poslove obavlja Content Manager?

  • Razvijanje marketinških i content strategija za digitalni sadržaj, kao što je stvaranje kampanja e-poštom ili objavama na društvenim mrežama.
  • Pisanje blog članaka, e-knjiga ili drugih materijala koji su relevantni za proizvode ili usluge tvrtke.
  • Izrada prezentacija za komuniciranje novih marketinških strategija tvrtke s kojom ima suradnju.
  • Uređivanje teksta i slika kako bi se osiguralo da slijede smjernice brenda.
  • Izrada infografika za ilustraciju složenih pojmova za predstavljanje na jednostavan način.
  • Izrada i ažuriranje web stranice za privlačenje kupaca proizvodima ili uslugama brenda.
  • Provođenje istraživanja o temama povezanim s proizvodima ili uslugama brenda za stvaranje sadržaja za blogove, web stranice i druge marketinške materijale.
  • Istraživanje i analiza trendova u industriji kako bi se identificirale nove mogućnosti koje brend može iskoristiti.
Content manager Pamela Rukavina

Pamela Rukavina

Designation

“Riječi i ideje mogu promijeniti svijet.”

Tu sam za vas kako bismo zajedno ispričali priču o vašem brendu i razvili odnos između vas i vaše publike.





pamela@digitalintentions.hr

Angažirajte publiku content marketingom

Lokacija

Svetice 28

10000

Zagreb

info@digitalintentions.hr

Tel.: 095 882 90 82