Što je content marketing?
Content marketing je vrsta oglašavanja u kojem upotrebljavamo sadržaj za privlačenje pažnje naše ciljne publike. Kupci su danas poput detektiva. Istražuju, uspoređuju i provode opsežnu analizu proizvoda ili usluga prije nego donesu odluku o kupnji.
To znači da ih vi, kao brend, morate sustići s vrijednim i relevantnim sadržajem na svakom koraku njihovog puta. Kako biste kreirali sadržaj koji je relevantan i kvalitetan morate poznavati problem svoje publike, odnosno čime baš vi rješavate problem koji oni imaju.
Svaki kupac prolazi kroz lijevak koji ima četiri faze do kupnje. Content marketing doprinosi vašem prodajnom lijevku, jer za svaku fazu kupce angažiramo sadržajem.
- Svijest:
U ovoj fazi, cilj je privući pažnju potencijalnih kupaca i upoznati ih s vašim brendom.
Primjeri sadržaja:
- Blog postovi o temama relevantnim za vašu industriju
- Infografike koje educiraju o vašim proizvodima ili uslugama
- Videozapisi koji predstavljaju vaš brend i kulturu poslovanja
- E-knjige s vrijednim savjetima
Forme sadržaja:
- Blog
- Objave na društvenim mrežama
- Email marketing
- Plaćeni oglasi
2.Interes:
U ovoj fazi, potencijalni kupci su već svjesni vašeg brenda i žele saznati više. Cilj je educirati ih o vašim proizvodima ili uslugama i potaknuti ih da poduzmu sljedeći korak.
Primjeri sadržaja:
- Studije slučaja koje pokazuju rezultate koje ste postigli s drugim klijentima
- Webinari koji educiraju o vašim proizvodima ili uslugama
- Besplatni probni period ili demo verzija vašeg proizvoda
- Vodič za kupnju koji pomaže kupcima u odabiru idealnog proizvoda
Forme sadržaja:
- Landing page
- Email marketing
- Webinari
- Besplatni probni periodi
3. Želja:
U ovoj fazi, potencijalni kupci su zainteresirani za vaš proizvod ili uslugu, ali još uvijek se kolebaju. Cilj je uvjeriti ih da je vaš proizvod ili usluga pravi za njih.
Primjeri sadržaja:
- Recenzije i preporuke zadovoljnih kupaca
- Usporedbe vašeg proizvoda s konkurencijom
- Garancije i povrat novca
- Posebne ponude i popusti
Forme sadržaja:
- Landing page
- Email marketing
- Retargeting
- Live chat
4. Akcija:
U ovoj fazi, kupci su spremni kupiti vaš proizvod ili uslugu. Cilj je olakšati im proces kupnje i potaknuti ih da postanu vjerni kupci.
Primjeri sadržaja:
- Jasne i jednostavne upute za kupnju
- Često postavljana pitanja (FAQ)
- Podrška kupcima
- Program nagrađivanja za lojalne kupce
Forme sadržaja:
- Web stranica
- Email marketing
- Live chat
- Ankete o zadovoljstvu
Kako ćemo znati da je naš sadržaj relevantan i autentičan? Obratit ćemo pažnju na poruku koju želimo poslati našoj publici, ton glasa kojim ćemo joj se obraćati. Kombinirajući visokokvalitetne vizuale i uvjerljive tekstove, stvaramo iskustvo koje će potaknuti kupce da se povežu s našim brendom na emocionalnoj razini.
Tko je ciljna publika ili idealni kupac?
Sadržaj koji kreirate mora pričati jezikom i tonom idealnog kupca. Kreiranje profila idealnog kupca ne sadrži samo demografiju, taj profil je puno dublja priča u kojoj se vaš brend poistovjećuje s kupcem. Što bolje specificirate svoju ciljnu skupinu to ćete bliže doći k njoj svojim sadržajem.
Koliko dobro poznajete svoj proizvod ili uslugu toliko dobro morate poznavati i kupce. Objasnite benefite svojih usluga, prikažite zašto bi kupci trebali koristiti vaše usluge. Autentičan sadržaj stvara sliku vašeg brenda i odnos s ciljanom publikom. Upoznajte svoju publiku.
Što moj idealni kupac želi?
Želi zadovoljiti svoje potrebe. Uspjeh content marketinga mjerimo zadovoljstvom naših kupaca. Kroz pažljivo kreiran sadržaj, uspijevamo privući pažnju naše ciljne skupine i potaknuti ih na željene akcije. Naš pristup je rezultat dubokog razumijevanja ljudske psihologije i želje za personaliziranim iskustvom.
Odgovorite na potrebe svoje publike kvalitetnim sadržajem. Content marketing je dugoročna strategija. Uz dobru strategiju i dosljednu implementaciju možete značajno utjecati na prodajni lijevak i povećati broj kupaca.
Marketing usluga za brendove
Content marketing u sportu
Specijalizirani smo za marketing u sportu. Kroz visokokvalitetne videozapise i fotografije, stvaramo privlačan sadržaj. Predstavljamo vaš klub u najboljem svjetlu i direktno utječemo na povećanje broja članova i ostvarenje vaših marketinških ciljeva. Izgradite svoj brend kroz vizualno zanimljiv i inspirativan sadržaj koji će osvojiti vašu ciljanu publiku. Sadržaj koji vas izdvaja od konkurencije i privlači nove članove.
Content marketing za udruge i EU fondove
Ponosno nudimo kreativnu i učinkovitu uslugu izrade sadržaja koja je posebno prilagođena potrebama udruga koje provode i pišu EU projekte. Pomažemo ispričati vašu priču na vizualno privlačan način te osiguravamo da vaša poruka dopre do šire publike. Ostavite trajan utisak sadržajem i pridonesite većem uspjehu u provođenju EU projekata! Content marketingom vaša udruga će dobiti snažan alat za povećanje vidljivosti brenda, privlačenje ciljane publike i osiguravanje uspjeha vaših projekata.
Content marketing za restorane
Vaši smo pouzdani partneri za izradu kvalitetnog sadržaja koji će poboljšati vidljivost vašeg restorana u industriji ugostiteljstva i turizma. Cilj je istaknuti jedinstvene atribute vašeg brenda i privući pažnju vaše ciljne publike putem vizualno privlačnih videozapisa i fotografija, prilagođenih za vašu web stranicu. Content marketingom očarajte svoje goste tako da vaša jedinstvena ponuda, gostoprimstvo i ambijent bude pravilno predstavljena putem vrhunskog sadržaja.
Imate dodatna pitanja i želite znati više o content marketingu za vaš brend?
Rado ćemo vam pomoći i odgovoriti na sva pitanja.
Pišite ako ste ljubitelj forme i tipkanja, a ako više volite razgovorom riješiti nedoumice nazovite na broj telefona 095-882-90-82.