Content strategija pozicionira brend na tržište

Gdje je vaš brend? Tamo gdje je ciljana publika!

Content strategija je način kojim pozicioniramo vaš brend na tržište. Ali, prije svega, moramo dobro poznavati svoju uslugu ili proizvod i kome ju želimo ponuditi. Tek tada možemo krenuti u stvaranje strategije sadržaja.

Ne postoji 1000 načina kojima se izrađuje content strategija. Ne postoji magična formula za svaki brend ili organizaciju koja pozicionira brend na tržište. Content strategija je način kojim stvaramo brend i mora sadržavati najbitniju stvar, a to je upoznavanje vaše ciljne publike. Tko je ciljna publika? Koji problem ima? Kako vaša usluga rješava njihov problem? Samo su neka od pitanja. Strategiju valja temeljito napisati, ući u srž usluge i proizvoda kako biste saznali na koji način steći povjerenje publike kako bismo joj dali vrijednosti koje naš brend ima.

Pozicioniranje brenda

Ime našeg brenda gradi publika i ona ga pozicionira na tržište. I to tako da prvo izgradimo povjerenje. Kako ćemo izgraditi povjerenje? Tako što ćemo svome sadržaju dodati vrijednost koju brend posjeduje, a taj sadržaj dat ćemo našoj ciljnoj publici kao rješenje njihovog problema. Stvari su jednostavne i poprilično jasne, zar ne. No, kako ćemo znati da je naš sadržaj relevantan?

Obratit ćemo pažnju na poruku koju želimo poslati našoj publici, ton glasa kojim ćemo joj se obraćati, nudimo li rješenje na probleme, ima li taj sadržaj i kvalitetnu fotografiju kojom ćemo vizualno doprijeti do publike. Sve nabrojano dio je content strategije. Ovdje pročitajte 10 razloga zašto je pametno imati dugoročnu content strategiju. A uz kvalitetnu strategiju sadržaja idu i druga pitanja. Pročitajte u nastavku više o strategiji i formatima sadržaja, a ako nemate vremena čitati javite se i dogovorite sastanak.

6 važnih stvari na koje upućuje content strategija

Uvidi – kome je sadržaj namijenjen
Ciljevi – što vaš brend želi postići sadržajem
Izvor – tko će kreirati i upravljati sadržajem
Kategorije sadržaja i teme
Distribucija –  kako i kada ćete to distribuirati
Mjerenje i testiranje – praćenje izvedbe, AB testiranje

Content marketing formati

Blogovi
Case studies
Infografika
Video i webinari
Interaktivni sadržaj, članci s listama
Intervjui, vodiči i How to članci

Content marketing u praksi

Komunikacija bez prodaje. To razlikuje content marketing od drugih dijelova marketinga. Više se radi o obrazovanju. Radi se o ulaganju u publiku i odgovaranju na pitanja koja rješavaju probleme. Content marketing ne odnosi se na prodaju, nego na edukaciju i zabavljanje naše publike. Jednostavnije rečeno stvaranje povjerenja između brenda i publike je ono što content marketing čini drugačijim pristupom. A sav sadržaj koji napravite ostaje trajno i uvijek ga možete koristiti vi i vaša publika. Svaki brend ima svoju priču, saznajte još načina kako biste ispričali priču svojoj publici i dogovorite 30 minuta besplatnog savjetovanja s idejama koje možete odmah primijeniti.

Content marketing na web stranici

Suptilan pristup ciljnoj publici na web stranici omogućuje da predstavite svoj brend i uslugu na indirektan način. Nije više dovoljno imati atraktivan dizajn web stranice, potrebno je napraviti i kvalitetan sadržaj koji je pripremljen za ciljnu publiku i Google tražilicu. Uvrstite content strategiju u svoju marketing strategiju. Vašoj stranici potreban je kvalitetan sadržaj kako biste se rangirali na tražilicama, a i stekli povjerenje ciljne publike. Kreirajte sadržaj koji će biti dio vašeg brenda i koji će pomoći da se rangirate na visokoj poziciji među konkurencijom.

Content marketing i SEO optimizacija

Uz content marketing, SEO optimizacija sadržaja nudi pozicioniranje bez troškova plaćanja oglasa. Content marketing i SEO optimizacija rade na način, da kad ih jednom kreirate oni rade za vas stalno, bez dodatnih troškova. Kreiranjem sadržaja za ciljnu publiku i Google tražilicu stvarate brend. Kako bismo stvorili vrijednost, moramo kreirati kvalitetan sadržaj koji će naša publika pronaći i kojim će biti zadovoljna. Tekst, fotografiju i video možemo optimizirati, ali uz SEO optimizaciju
glavni faktor je zanimljiv i koristan sadržaj, te da rješava problem naše publike.

Content marketing i društvene mreže

Strategija sadržaja definira strategiju kanala za distribuciju – a ne obrnuto. Na primjer, za svoju Facebook stranicu možete imati sljedeće:
1. Količina: tri objave dnevno 2. Ton: Prijateljski, duhovit i odvažan
3. Željena radnja: želimo da čitatelji kliknu do bloga
4. Struktura: post od 10 do 20 riječi, plus slike i veza za konverziju.
Određivanjem točnih koraka kojima želite da vaša publika dođe do vašeg sadržaja kreirate strategiju. Jedino tako steći ćete vjernost svoje publike koja će vaš brend učiniti autentičnim, a sadržaj kvalitetnim i relevantnim.

Želite znati više o content strategiji za svoj brend?

Javite se mailom ili nazovite na095-882-90-82.

Ime
Email
Poruka
Poruka je poslana
Pokušajte ponovno