Content strategija pozicionira brend na tržište
Gdje je vaš brend? Tamo gdje je ciljana publika!
Content strategija je način kojim pozicioniramo vaš brend na tržište. Ali, prije svega, moramo dobro poznavati svoju uslugu ili proizvod i kome ju želimo ponuditi. Tek tada možemo krenuti u stvaranje strategije sadržaja.
Ne postoji 1000 načina kojima se izrađuje content strategija. Ne postoji magična formula za svaki brend ili organizaciju koja pozicionira brend na tržište. Content strategija je način kojim stvaramo brend i mora sadržavati najbitniju stvar, a to je upoznavanje vaše ciljne publike. Tko je ciljna publika? Koji problem ima? Kako vaša usluga rješava njihov problem? Samo su neka od pitanja. Strategiju valja temeljito napisati, ući u srž usluge i proizvoda kako biste saznali na koji način steći povjerenje publike kako bismo joj dali vrijednosti koje naš brend ima.
Pozicioniranje brenda
Ime našeg brenda gradi publika i ona ga pozicionira na tržište. I to tako da prvo izgradimo povjerenje. Kako ćemo izgraditi povjerenje? Tako što ćemo svome sadržaju dodati vrijednost koju brend posjeduje, a taj sadržaj dat ćemo našoj ciljnoj publici kao rješenje njihovog problema. Stvari su jednostavne i poprilično jasne, zar ne. No, kako ćemo znati da je naš sadržaj relevantan?
Obratit ćemo pažnju na poruku koju želimo poslati našoj publici, ton glasa kojim ćemo joj se obraćati, nudimo li rješenje na probleme, ima li taj sadržaj i kvalitetnu fotografiju kojom ćemo vizualno doprijeti do publike. Sve nabrojano dio je content strategije. Ovdje pročitajte 10 razloga zašto je pametno imati dugoročnu content strategiju. A uz kvalitetnu strategiju sadržaja idu i druga pitanja. Pročitajte u nastavku više o strategiji i formatima sadržaja, a ako nemate vremena čitati javite se i dogovorite sastanak.
6 važnih stvari na koje upućuje content strategija
Content marketing formati
Content marketing u praksi
Komunikacija bez prodaje. To razlikuje content marketing od drugih dijelova marketinga. Više se radi o obrazovanju. Radi se o ulaganju u publiku i odgovaranju na pitanja koja rješavaju probleme. Content marketing ne odnosi se na prodaju, nego na edukaciju i zabavljanje naše publike. Jednostavnije rečeno stvaranje povjerenja između brenda i publike je ono što content marketing čini drugačijim pristupom. A sav sadržaj koji napravite ostaje trajno i uvijek ga možete koristiti vi i vaša publika. Svaki brend ima svoju priču, saznajte još načina kako biste ispričali priču svojoj publici i dogovorite 30 minuta besplatnog savjetovanja s idejama koje možete odmah primijeniti.
Želite znati više o content strategiji za svoj brend?
Javite se mailom ili nazovite na095-882-90-82.