digitalna fotografija

Digitalna fotografija daje autentičnost brendu

Zašto svaki brend treba imati stock fotografije?

Jer ciljana publika i tražilice vole autentičnost. Pokažite svojoj ciljanoj publici da vodite brigu o svom brendu relevantnim i autentičnim sadržajem.

Sadržaj kreiramo za publiku i tražilice

Content marketing ne bavi se samo pisanjem sadržaja. Fotografiranje proizvoda ili usluga dio je content marketinga. Kako bismo vaš brend prikazali u najboljem svjetlu, digitalna fotografija je odličan medij kojim ostavljamo dobar prvi dojam. Jer, važno je imati različite formate sadržaja.

Na fotografiji proizvoda ili usluga scena je sve, a pokažemo li emociju u fotografiji dobit ćemo fotografiju s pričom. Svaki brend trebao bi imati zalihu autentičnih fotografija. Jer te fotografije, ne samo da su bolje prihvaćene od vaše publike, nego ih i tražilice vole. Sadržaj moramo pripremati za publiku i za tražilice. Ali tu priča ne staje. Nakon što smo dobili dobru fotografiju potrebno ju je optimizirati.

Primjeri tri vrste fotografije

  1. Teniski reket

2. Teniski reket

3. Teniski reket

Uočavate li razliku? Ovo su tri fotografije jednog reketa, ali u tri različite scene. Koja je zakupila vašu pažnju? Sve zavisi koju poruku želite poslati i kakvim tipom sadržaja. Slika br.1 može se koristiti za web shopove, ako želite prikazati proizvod u izvornom stanju, što je najčešće i najbolji izbor fotografije za web shop. Slika br.2 bila bi dobra za newsletter, promotivnu kampanju na društvenim mrežama ili na web stranici. Slika br.3 je dobra za slikoviti prikaz poteza igrača na teniskom terenu koju možemo smjestiti u e-book, teniski plan i program za vježbanje ili isto tako na web stranici uz opis usluge. Svaka fotografija ima svoju svrhu i namjenu. Saznajte što vaša publika voli i dajte joj tu vrijednost. Nagrada je povjerenje publike. Ovdje pročitajte nekoliko savjeta o fotografiji u content marketingu.

6 glavnih značajki koje naglašavaju važnost kvalitetne digitalne fotografije

Prvi dojam i profesionalnost:
Vaša web stranica i profil na društvenim mrežama je vaš digitalni izlog. Kvalitetne fotografije ističu vaše proizvode i usluge na profesionalan način, što stvara pozitivan prvi dojam kod posjetitelja.
Vizualna komunikacija:
Fotografije su snažan alat za komunikaciju bez riječi. One omogućuju da brzo prenesete ključne karakteristike, korist i emocije povezane s vašim proizvodima ili uslugama.
Povećana angažiranost:
Vizualno privlačne i interesantne fotografije privlače veću pažnju korisnika na društvenim mrežama, potičući ih na lajkove, dijeljenja i komentare. To pomaže u širenju vaše prisutnosti na mreži.
Izgradnja identiteta brenda:
Jedinstvene fotografije proizvoda ili usluga doprinose izgradnji prepoznatljivog brend identiteta. Kroz dosljednost stila i estetike, stvarate vizualnu povezanost s vašim brendom.
Povećane konverzije:
Kvalitetne fotografije koje jasno prikazuju detalje i prednosti proizvoda mogu povećati stopu konverzija, potičući posjetitelje da donesu bržu odluku o kupnji.
Privlačenje pažnje u prve 3 sekunde:
Imate samo 3 sekunde da privučete pažnju. Fotografija je važan element kojim ćete privući pažnju na svoj brend i osvijestili ciljanu publiku o svojim proizvodima/uslugama.

Digitalna fotografija u uslugama

Sportske fotografije

Akcija i Dinamika: Snimite proizvode/uslugu u akciji kako biste prikazali njihovu funkcionalnost i performanse.
Ekstremni Kutevi: Korištenje neobičnih kutova i perspektiva može dodati dozu dinamike i uzbuđenja fotografijama sportskih proizvoda.
Outdoor Snimanje: Odnesite proizvode na otvoreno, na primjer, na teren za sportove na otvorenom, kako biste stvorili autentičnu i prirodnu atmosferu.
 

Fotografija za EU fondovima

 Fotografije Projekata: Snimite proizvode ili usluge u stvarnom kontekstu projekata financiranih iz EU fondova kako biste prikazali njihovu korist i utjecaj.
Suradnja s Korisnicima: Zamolite korisnike da se fotografiraju dok koriste vaše usluge ili proizvode kako biste prikazali stvarne rezultate i uspjehe.
Fotografije konferencija: uvodna i završna konferencija projekta može donijeti veliku medijsku pažnju.

Fotografija u ugostiteljstvu

Ambijentalne Fotografije: Kreirajte slike koje prikazuju atmosferu i doživljaj vašeg ugostiteljskog objekta.
Fotografije hrane: Napravite primamljive fotografije hrane i pića koje nudite.
Fotografije od 360 stupnjeva: Koristite tehnike fotografiranja za 360-stupanjske prikaze interijera ili eksterijera, stvarajući interaktivno iskustvo za posjetitelje.

Što je koristan i relevantan sadržaj?

Tekst, slike, video i drugi mediji koji su relevantni našoj ciljanoj publici. Fotografija ima ključnu ulogu u isticanju vaših proizvoda i usluga na web stranicama i društvenim mrežama. Kako bismo osmislili dobru kampanju moramo imati dobar copy i kvalitetnu fotografiju koja ostavlja dobar prvi dojam. Kroz pažljivo osmišljene i kreativno izvedene fotografije, pomažemo vam da privučete pažnju vaše ciljne publike, stvorite dojam kvalitete i autentičnosti te potaknete svoje kupce na kupnju.

Osigurajte da vaši proizvodi i usluge budu vizualno predstavljeni na najbolji mogući način, i potaknite angažman, povjerenje i konverziju. Saznajte više uz besplatno savjetovanje od 30 minuta u kojem vam dajemo primjere i ideje koje možete odmah primijeniti.

Kako digitalna fotografija može pomoći rastu vašeg brenda?

Javite se mailom ili nazovite na 095-882-90-82.

Ime
Email
Poruka
Poruka je poslana
Pokušajte ponovno