Digitalni marketing u EU fondovima
Istaknite se sadržajem
Iskustvo je pokazalo kako terminologija EU fondova zna biti zbunjujuća za ljude koji se po prvi put susreću s natječajima za projekte. Previše je dokumentacije, a za termine kojima se služe u natječajima potreban je znalac koji će prevesti i pojasniti određene stavke, sve je konfuzno i dolazi do odustajanja pripreme EU projekata, jer su pravila igre ne jasna. Ne razumijevanjem i ne pronalaskom organizacije ili konzultanta za pripremu projekta, tvrtke gube priliku za proširenje i osnaživanje svog poslovanja EU fondovima. I ovo je najčešći razlog zašto i vi gubite priliku za klijentom s kojim možete ostvariti kvalitetnu suradnju.
Promocija udruge ili konzultanta tako da stvorite povjerenje između vas i vaše publike, danas je od iznimne važnosti. Ali prvo moramo saznati koja je vaša ciljana skupina i kome ćemo vaše usluge ponuditi, na koji način i kojim kanalima. Jeste li se specijalizirali za određenu vrstu EU fondova ili nudite pripremu za sve vrste natječaja? Za početak suzite svoje usluge kako bi slika o vama bila jasnija vašoj ciljanoj publici i uspjeh je neminovan. Ali trebat će vam vrijeme i strategija, a kasnije i sadržaj za web kojim ćete privući pažnju svoje publike i steći povjerenje. Mi smo tu kako bismo vaše usluge promovirali prema posljednjim savjetima za vidljivost i komunikaciju Europske komisije.
Prepustite svoju internet marketing strategiju nama, dok se vi brinete za postojeće klijente i proširenje svojih usluga i poslovanja. Dogovorite besplatni 30 minutni sastanak i preuzmite ideje koje možete primijeniti odmah uz moju pomoć.
Benefiti sadržaja za digitalni marketing u EU fondovima
Content marketing forma za digitalni marketing u EU fondovima
Metoda rada
Želite sadržaj, a niste sigurni koji format vam treba?
Javite se mailom ili nazovite na 095-882-90-82.