Marketing za restorane
Marketing za restorane
Marketing za restorane je važan kao i za svaku drugu djelatnost. Content marketing pomaže vam privući goste na neposredan način. No međutim, napuniti restoran gostima nije ni malo lak posao. Vidjeli smo prekrasne restorane s odličnom ponudom i hranom koja čini eksploziju okusa nakon prvog zalogaja, ali na žalost nisu uspjeli opstati. Zašto? Jer nisu imali priču kojom bi privukli čak i kvartovske goste, a o širenju promocije na turiste da ne govorimo. Danas je marketing za restorane važniji nego ikad. I dalje, kako učiniti onu “place to be” energiju za domaće, a kako da vas preporuče strani gosti?
U restoranu, moramo se osjećati kao kod kuće, restoran mora imati interijer u kojemu se osjećamo ugodno, kreiranje jela na tanjuru mora biti oku privlačno, a okus je ono što čini moment “ovdje se vraćam opet” za domaće i “preporučujem ovaj restoran” za strane goste. Priča o restoranu je začin kojim se vaš restoran ističe od ostalih.
Zašto ne biste vi bili taj restoran zbog kojeg se dolazi u Zagreb, Liku, Slavoniju, Zagorje? Grad Zagreb godišnje posjeti preko 2 milijuna turista, domaćih i stranih. Krapinsko – zagorska županija prosječno ostvaruje 190.456 dolazaka i 402.061 noćenja turista. Liku prosječno posjeti 747 112 turista, a prenoći 2 903 811, Slavoniju i Baranju posjeti prosječno godišnje 218.059 turista, a prenoći 403.853. Uzmite dio tog kolača i kroz cijelu godinu budite domaćini u punom restoranu.
Iskoristite content marketing i grad u kojemu živite za osnaživanje svog restorana i dobre ponude. Uzmimo zajedno priliku za rast i osvježite svoju marketinšku strategiju content marketingom. Poklanjam vam besplatno 30 minutno savjetovanje uz ideje koje možete odmah primijeniti uz moju pomoć.
Benefiti sadržaja
Content marketing primjer iz prakse
Metoda rada
Želite sadržaj za web, ali niste sigurni koji format vam treba?
Javite se mailom ili nazovite na 095-882-90-82.