Infografika u content marketingu: Oživite online komunikaciju
- Što je infografika?
- Za što se koristi infografika?
- Koje su vrste infografike?
- Infografika u content marketingu
- Idealan alat za privlačenje pažnje
- Brže razumijevanje kompleksnih informacija
- Univerzalna primjenjivost u različitim industrijama
- Osvježavanje starog sadržaja
- SEO prednosti infografike
- Edukacija kroz vizualne prikaze
- Globalna dostupnost na različitim platformama
- Praćenje učinkovitosti kampanje
Što je infografika?
Infografika, kratica za informacijsku grafiku, predstavlja kombinaciju teksta, grafike i dizajnerskih elemenata kako bismo prenijeli informacije na brz i efikasan način.
U eri digitalne komunikacije, gdje informacije struje nevjerojatnom brzinom, ključno je pridobiti pozornost ciljane publike. Infografika postaje neizostavan alat u content marketingu, pružajući informacije na jasan, atraktivan i brz način.
Istražit ćemo razne aspekte važnosti infografike u content marketingu, analizirajući zašto su postale nezaobilazan element u strategiji online komunikacije.
Za što se koristi infografika?
- Prodaja proizvoda (često usporedbom dva slična proizvoda)
- Uvjeravanje ciljne publike da prihvati naše gledište na situaciju
- Isporuka složenih informacija u formatu koji se lako upija
- Obrazovanje ciljane publike
Jednostavnije rečeno, ona učinkovito prenosi važne informacije ciljnoj publici, a da ta publika ne mora čitati guste pasuse.
Također su korisne za predstavljanje potencijalno složenih ideja i njihovo razbijanje na lakše razumljive dijelove ili korake.
Koje su vrste infografike?
Iako može biti korisna i privlačna vašoj publici, morate kreirati pravu za svaku situaciju.
Analizirat ćemo najčešće infografike koje možete kreirati za svoj idući blog, objavu na društvenim mrežama ili prezentaciju.
Infografika statistike – prvenstveno se fokusira na podatke.
Ovdje koristite izgled i vizualne elemente kako biste ispričali cijelu priču iza brojeva, često izraženih u postocima. Možete upotrijebiti više teksta nego u ostalima.
Informativna infografika – podijeljena u odjeljke kako bi se publici prenio novi ili specifičan koncept.
Neke informativne infografike se koriste za predstavljanje čistog i jednostavnog pregleda tema. Mnogi uključuju brojeve tako da publika može lako pratiti tijek.
Infografika vremenske trake – dizajnirana kao vremenska linija s lijeva na desno ili od vrha do dna.
Uključuje mnoga vizualna rješenja kao što su linije, fotografije i datumi kako bi se osiguralo da ih publika ispravno čita.
Infografika procesa – pruža detaljne preglede ili sažetke koraka u datom procesu.
Svakom koraku prethodi zaglavlje koje uključuje kratak opis ili paragraf ispod njega. Može uključivati fotografije ili grafikone radi jasnoće.
Geografska infografika – infografika zasnovana na kartama.
Ove karte mogu biti geografski precizne, više se fokusirati na nacionalne linije ili biti toplotne karte ovisno o potrebama kreatora i ciljevima.
Usporedna infografika – jasno uspoređuje i suprotstavlja dvije različite teme.
Često imaju grafikone odozgo prema dolje i koriste stupce i redove da istaknu kategorije i razlike između tema.
Lista infografika – uključuje numerirane savjete koji se lako čitaju.
Savjeti obično imaju kratak naslov nakon čega slijedi opisni paragraf koji detaljnije ulazi u temu.
[mailpoet_form id=”1″]
Sad kada znamo što su infografike i koje vrste možete koristiti osvrnuti ćemo se na njezinu važnost u content marketingu.
Infografika u content marketingu
U svijetu content marketinga, infografika je evoluirala iz jednostavne ilustracije u moćan alat za prenošenje kompleksnih poruka.
Kako bismo definirali njezin izgled, morate imati jasno razrađen tekst kojem dodajete i vizualnu notu. Tako čitateljima olakšavate pretragu informacija, kao i dolaženje do njih. Uz privlačenje pažnje, služi nam za predstavljanje teme u kraćem i privlačnom formatu. Vođeni tom mišlju, publika će se lakše odlučiti na čitanje cijelog bloga ili studije slučaja.
Idealan alat za privlačenje pažnje
U oceanu informacija na internetu, borba za pažnju korisnika je žestoka. Jedan od ključnih razloga zašto je infografika važna leži u načinu na koji ljudski mozak percipira informacije. Veći dio ljudskog mozga posvećen je obradi vizualnih informacija, a infografike iskorištavaju ovu prirodnu sklonost. Grafički prikazi, boje i oblici pomažu bržem i lakšem razumijevanju informacija u usporedbi s dugim blokovima teksta.
Brže razumijevanje kompleksnih informacija
U svijetu content marketinga, gdje je pažnja korisnika ograničena, brzina prijenosa informacija ključna je za uspjeh. Infografika omogućava filtriranje složenih podataka u vizualno privlačan format, čime se korisnicima omogućuje brže razumijevanje ključnih poruka. Ovo je posebno važno u industrijama koje prenose specifične tehničke podatke.
Univerzalna primjenjivost u različitim industrijama
Jedna od ključnih prednosti infografike leži u njihovoj univerzalnoj primjenjivosti. Bilo da se radi o tehnološkim inovacijama, zdravstvenim informacijama, ili marketinškim statistikama, infografika se prilagođava različitim industrijama. Ova prilagodljivost čini ih svestranim alatom koji zadovoljava potrebe raznolikih ciljanih skupina.
Osvježavanje starog sadržaja
Infografika pruža izvrsnu priliku za revitalizaciju starijeg sadržaja. Ako posjedujete veću količinu tekstualnog materijala koji želite ponovno iskoristiti, transformiranje tih podataka u atraktivnu infografiku omogućuje ponovnu distribuciju informacija na inovativan način. Ovo je iznimno korisno u strategijama dugoročnog održavanja relevantnosti.
SEO prednosti infografike
Infografika donosi i određene SEO prednosti. Kada se pravilno optimizira za tražilice, povećava vidljivost web stranice i privlači više organskog prometa. Grafički naslovi, oznake i opisi olakšavaju tražilicama razumijevanje i indeksiranje sadržaja, čime se poboljšava pozicija stranice u rezultatima pretraživanja.
Edukacija kroz vizualne prikaze
Uzimajući u obzir rastući fokus na online edukaciju, infografika pruža odličan način za predstavljanje obrazovnog materijala. Bilo da se radi o kompleksnim procesima, statističkim podacima ili povijesnim događajima, infografika čini te informacije pristupačnijima i privlačnijima.
Globalna dostupnost na različitim platformama
S obzirom na razne kanale putem kojih korisnici konzumiraju sadržaj, infografika je prilagodljiva za distribuciju na različitim platformama. Bilo da se radi o web stranici, društvenim mrežama, blogu ili e-mail kampanji, može doseći publiku na globalnoj razini.
Praćenje učinkovitosti kampanje
Jedan od ključnih elemenata u content marketingu je praćenje učinkovitosti kampanje. Infografika omogućuje marketinškim stručnjacima praćenje dijeljenja, lajkova, komentara i drugih oblika interakcije. Ovi podaci pružaju dublji uvid u to kako ciljana publika reagira na određeni sadržaj, čime se omogućuje kontinuirano poboljšanje marketinške strategije.
Infografika je postala nezaobilazan element u svakoj marketinškoj kampanji. Ključno je sredstvo u content marketingu zbog brzog prijenosa informacija, povećanja angažmana publike i univerzalne primjenjivosti.
Bez sumnje, više je od vizualnog ukrasa; ona je snažni format informacije, koja oblikuje suvremeni svijet digitalnog marketinga i online komunikacije.
Želite kreirati i druge formate sadržaja za svoju publiku na internetu, javite se i krećemo!
Pročitajte još i ovo: