SEO optimizacija sadržaja lansira web na vrh tražilice

Što je SEO optimizacija sadržaja?

Optimizacija sadržaja igra ključnu ulogu da vaša poruka dospije do prave publike i da se istovremeno rangira visoko na tražilicama. Prilikom izrade web stranice potrebno je pripremiti i optimizirati sadržaj koji će biti dio vašeg weba. Optimizacija web stranice je jedna stvar, a sasvim druga je optimizacija sadržaja, a jedno ne ide bez drugog. U nastavku pročitajte više.

Kako optimizirati sadržaj? 

Kroz pažljivo prilagođavanje sadržaja i implementaciju najboljih SEO praksi kako bismo privukli ciljnu publiku i ostvarili pozitivan utjecaj na vašu prisutnost na mreži. Napravili smo content strategiju, saznali tko nam je ciljna publika, odredili teme o kojima ćemo pričati, saznali u kojem obliku ćemo distribuirati sadržaj i još nam preostaje nekoliko koraka do kreiranja sadržaja.

Sve ranije što samo opisali dio je procesa pripreme za kreiranje sadržaja. S obzirom na to da smo odredili temu o kojoj ćemo pričati i u odnosu na temu napravili fotografije i/ili video, znate li kako će vas pronaći vaša ciljana publika? Pretraživanjem na tražilici, jer danas su svi na internetu i oslanjaju se na Google pretragu i pronalaženje informacija. A kako bi vas publika pronašla potrebno je istražiti koje riječi upisuje u tražilicu. Najvažniji dio optimizacije sadržaja je strategija ključnih riječi koje stavljamo u H1 naslov, title tag i meta opis naše web stranice. Naravno, te ključne riječi stavljamo i u alt text naših fotografija i video uradaka.

Što su ključne riječi?

Riječi pomoću kojih vas publika istražuje ili pretražuje na tražilicama zovemo ‘ključne riječi’.

Jeste li se ikada nakon pretrage na Google tražilici zaustavili i primijetili na koji način pretražujete informacije i kako dolazite do njih? Mi jesmo. Pretražujemo na razne načine. Od upisivanja jedne riječi do upisivanja skoro pa čitave rečenice ne bismo li dobili što užu pretragu stranice u odnosu na informaciju koju tražimo. Isto tako pretražuje i vaša ciljana publika, samo moramo znati koje su to riječi koje upisuje ne biste li i sami bili dio magične prve desetke na prvoj stranici Google-a. Biti među prvih deset nije lako i o tome ovisi jako puno faktora.

Mi ćemo se usredotočiti na optimizaciju sadržaja kakvu Google smatra relevantnom i dovoljno zanimljivom da ga rangira visoko. Važno je da znate kako svaki sadržaj koji kreirate za svoju web stranicu možete i morate optimizirati kako bi vas Google smatrao brendom koji ima nešto za reći svojoj publici. Na internetu Google stvara brendove, a mi vam pomažemo napraviti sadržaj koji Google voli. Ako želite znati više o optimiziranim sadržaju javite se i dogovorite besplatne konzultacije.

Ključne stvari pri optimizaciji sadržaja:

Kvalitetne ključne riječi: Odabrane ključne riječi trebaju biti relevantne za sadržaj i pretraživanje korisnika.
Struktura naslova: Naslovi trebaju biti privlačni i informacijski bogati, s ključnim riječima.
Relevantni i autoritativni izvori: Linkanje prema relevantnim izvorima i autoritetima povećava vjerodostojnost sadržaja.
Optimizirane slike i mediji: Imena datoteka i opisi slika trebaju biti optimizirani za pretraživanje.
Brzina učitavanja: Brza web stranice poboljšava korisničko iskustvo i SEO rezultate.
Povezanost unutar sadržaja: Linkanje unutar sadržaja pomaže posjetiteljima da lakše pronađu relevantne informacije.

Zašto je SEO sadržaj važan?

Ciljana dostupnost: Optimizacija sadržaja omogućuje vam da svoj sadržaj pravilno usmjerite prema ciljnoj publici. Kroz korištenje relevantnih ključnih riječi i terminologije, privlačite one koji su stvarno zainteresirani za vašu ponudu.
Poboljšana vidljivost na tražilicama: Kvalitetna optimizacija pomaže vašem sadržaju da se bolje rangira na tražilicama, čime se povećava šansa da će vaša web stranica biti pronađena kada ljudi pretražuju određene termine.
Bolja kvaliteta posjetitelja: Optimizirani sadržaj privlači kvalitetniju publiku koja je bliža donošenju odluka o kupnji ili akcijama koje želite potaknuti.
Povećana angažiranost: Kada posjetitelji nađu relevantan i koristan sadržaj, veća je vjerojatnost da će se angažirati, ostati duže na vašoj stranici i potražiti daljnje informacije.
Dugoročni rezultati: Kvalitetna optimizacija sadržaja ima dugoročne koristi jer dobro rangirani sadržaj može privlačiti posjetitelje i konverzije tijekom vremena.

Želite optimizirani sadržaj, a ne znate odakle krenuti?

Javite se mailom ili nazovite na 095-882-90-82.

Ime
Email
Poruka
Poruka je poslana
Pokušajte ponovno