Sponzorstvo u sportu: Kako postati dio ‘odabrane ekipe’?

Sponzorstvo povećava promet na web stranici i društvenim mrežama

Veća posjeta na događajima i natjecanjima

  • Odličan je osjećaj kada svoje pobjede podijelite s drugima, jer time dijelite vrijednost svog kluba.
  • Posjećenost događaja gradi publiku, a time povećavate ponude drugih sponzora za vaš klub.
  • Ako imate proizvod koji prodajete na događanjima, povećavate prihode kluba.
  • Publika koja je bila na natjecanju koje ste organizirali gotovo sigurno će podijeliti dio atmosfere na društvenim mrežama, a tek tada ste postali viralni.

Sportsko sponzorstvo donosi korist i sponzoru

Osvajanje pažnje nove ciljne publike

ciljna publika

Sponzorstvo povećava prodaju

Povećanje svijesti o brendu žele i najveći

Iskoristite ciljeve sponzora i složite svoju ponudu

Content buzz

Budite dio content marketing buzz ekipe

i saznajte novosti o content marketingu prije svih.

Nećemo vam zatrpati inbox mailovima. Pročitajte naša pravila privatnosti. Mailove s novostima šaljemo svaka dva tjedna.