Zašto je content strategija važna?
5 faza kreiranja content strategije
Prva faza u stvaranju bilo kakve uspješne strategije je razumijevanje vaše publike. Istraživanje njihovih preferencija, interesa i potreba ključno je za pružanje relevantnog i privlačnog sadržaja.
Definiranje jasnih i mjerljivih ciljeva pomaže usmjeriti vašu strategiju. Želite li povećati svijest o brandu, generirati više pratitelja, ili možda povećati prodaju? Postavljanje ciljeva pomaže u usmjeravanju svih aktivnosti.
Kada imate jasno razumijevanje svoje publike i ciljeva, možete početi stvarati relevantan i kvalitetan sadržaj. To uključuje blog postove, infografike, video sadržaj, e-knjige i još mnogo toga.
Samo stvaranje sjajnog sadržaja nije dovoljno. Morate osigurati da on dosegne do vaše ciljane publike. To uključuje upotrebu društvenih medija, SEO optimizaciju, e-mail marketing ili suradnju s influencerima.
Redovito praćenje i analiza rezultata ključno je za kontinuirano poboljšanje vaše strategije. Identificirajte što radi dobro i što može biti bolje kako biste stalno optimizirali svoj pristup.
Kreiranje content strategije
Redoslijed i praćenje:
- Uvidi – kome je namijenjena i koji problem rješavate
- Ciljevi – što vaša tvrtka želi postići sa sadržajem, koju ulogu ima svaki kanal u postizanju ciljeva (savjet: neka svi vaši ciljevi budu mjerljivi)
- Izvor – odakle će sadržaj dolaziti, tko će ga kreirati i upravljati njime
- Kategorije sadržaja i teme – o čemu ćete pričati, koju nišu možete posjedovati
- Distribucija – kako i kada ćete to distribuirati, koje kanale ćete koristiti
- Mjerenje i testiranje – praćenje performansi, benchmarking, A/B i multivarijantno testiranje, povrat na ciljeve, povrat ulaganja
- Proračun – procijeniti proračun za kreiranje sadržaja i promociju
Content marketing je najbolja marketinška strategija u 2024. godini. Od privlačenja na poveznice web stranice do povećanja svijesti o brendu, sadržaj može biti koristan alat za svaki korak u prodajnom lijevku. No, ako poduzmete ovih nekoliko strateških koraka, počevši od faze planiranja, izrade sadržaja i CTA-ova koji se odnose na namjeru posjetitelja, možete potaknuti i izravnu prodaju.
Zašto je content strategija važna?
Content strategija je poput temelja vaše kuće – bez nje, vaša marketinška kampanja može pasti u vodu.
Evo nekoliko razloga zašto je content strategija od vitalne važnosti:
Pomaže vam da budete usredotočeni i svjesni kamo idete i kako tamo stići.
Kada imate jasno definirane ciljeve i plan aktivnosti, vaša marketinška kampanja postaje mnogo učinkovitija.
Kroz istraživanje publike i prilagodbu sadržaja njihovim potrebama, povećavate šanse da privučete i zadržite njihovu pažnju.
Redovito objavljivanje relevantnog i kvalitetnog sadržaja pomaže u izgradnji povjerenja i autoriteta među vašom publikom.
Može li se ostvariti prodaja dobrom content strategijom?
Apsolutno! Istraživanja pokazuju da tvrtke koje redovito koriste content marketing imaju veći povrat ulaganja od onih koje to ne čine. Prema istraživanju, 70 % potrošača preferira učenje o proizvodima putem sadržaja nego putem tradicionalnih oglasa.
Osim toga, tvrtke koje redovito objavljuju blogove dobivaju 97 % više linkova na svoje web stranice. To jasno pokazuje da kvalitetna content strategija može rezultirati povećanom sviješću o brandu, većim angažmanom publike i u konačnici, većom prodajom.
Ukratko, content strategija je ključni element za uspjeh vašeg poduzeća. Kroz pažljivo planiranje, izradu relevantnog sadržaja i kontinuirano praćenje i prilagodbu, možete privući, zadržati i konvertirati vašu ciljanu publiku. Sljedeći gore navedene faze i koristeći ih kao smjernice, možete stvoriti content strategiju koja će vas postaviti na put prema uspjehu.
Želite izgraditi novu strategiju za svoju publiku na internetu, javite se i krećemo!
Pročitajte još i ovo: